Acesta este “jurnalul de bord” scris de Fuscobal chiar in timpul construirii masinii. L-am publicat acum, asa cum este el pentru ca pe langa o realizare deosebita (castigarea Emma European Supercup) contine si multe informatii utile, utilizabile si in acest moment.

 

1)      08.01.2008 > EMMA European Supercup reprezinta o lupta directa intre 5 natiuni alese de catre sponsori in cadrul finalei europene de car-audio de la Herning/Danemarca de anul trecut ! Tarile alese de sponsori sunt :

1. Anglia
2. Franta
3. Germania
4. Cehia (initial era Ucraina dar ei nu au putut strange echipa si au fost descalificati)
5. Romania

Competitia directa va avea loc in cadrul show-ului automobilistic ce va avea loc in aprilie la Sinsheim/Germania. Toate cele 5 echipe au primit aceleasi echipamente cu care vor trebui sa puna la punct o masina la cel mai inalt nivel sonor si estetic. Jurizarea se va face la cea mai inalta categorie a EMMA si anume Expert Unlimited iar castigatorii vor primi 5000E. De asemenea toate cele 5 tari participante vor pastra echipamentul primit ! Team Romania se compune din :
Ionut Mocioiu (international head judge, Drobeta Turnu Severin)
Popa Calin (international head judge, Cluj-napoca)
Radu Cheveresan (national judge, Oradea)
Marian Gadau (national judge, Ramnicu-Valcea)
Gavrila Lucian “Fuscobal” (Bucuresti)

MASINA :

Cu un an in urma am mers la SIAB joi, in ziua presei special pentru a putea studia foarte atent masinile de acolo. Din fericire si eu si Marian am fost de acord instantaneu asupra masinii. Practic nu am vazut pana acum o masina cu atat potential si cred ca avem un avantaj considerabil in fata celorlalti din acest punct de vedere. Masina este un Citroen C4 Picasso si a fost deja achizitionata. Primul episod despre constructia masinii a aparut deja in ultimul numar COX (nr. 15) iar detaliile vor continua si in numerele viitoare. In acest prim numar a fost de fapt facuta o introducere a ceea ce va fi EMMA European Supercup si vor fi aparitii si in alte reviste si emisiuni televizate.

COMPONENTELE SISTEMULUI :

Head Unit : Alpine F1 status DVI-9990R > una dintre cele mai performante unitati din lume la ora actuala
Procesor : Alpine F1 status PXI-H990 > cel mai performant procesor din lume
Amplificatoare : Audison Lrx 5.1K (5 canale) si 2.4 (2 canale) > asteptam sa primim ceva din seria Vrx pentru a fi la inaltimea celorlalte dar asta a fost decizia celor de la Audison
Difuzoare : Focal Utopia Be No.7 > unele dintre cele mai performante difuzoare din lume. Kitul contine Subwooferul 21KW, un subwoofer de numai 21cm, mid-bassul 6W3 de 16.5cm, media 3W2 de 8cm si tweeterul de beryllium Utopia si filtrul pasiv special conceput pentru ele
Cabluri, antifon…. : Aiv

Valoarea totala a componentelor depaseste 10.000E si va fi, sper eu, regasita in Performanta sonica ! Voi incarca acum ceva poze urmand sa completez cu detalii pe masura ce masina va fi construita !

 Masinile competitorilor :

Franta > Renault Clio > sunt cei mai avansati (au inceput deja sa lucreze portierele, incinta subwooferului si rack-ul amplificatoarelor
Anglia > Peugeot 206 > n-au facut mare lucru sau cel putin n-au comunicat ce au facut
Germania > Mini Cooper > masina e demontata si se lucreaza la antifonare
Cehia > Ford Galaxy > se demonteaza in acest moment

 

Este vorba de spatialitatea scenei si anumite caracteristici ale masinii de fata cum ar fi :

1) schimbatorul de viteze este la volan ca si frana de mana iar spatiul dintre scaunele din fata este gol ceea ce permite crearea incintei subwooferului chiar acolo (acustic ideal) si in plus putem face o incinta foarte mare de peste 50L daca este nevoie
2) bordul are 2 torpedouri chiar pe bord in care vor fi create exact incintele mid-basilor si a mediilor > practic va fi prima masina din Romania care va avea toate difuzoarele pe bord iar asta inseamna coerenta a scenei sonore si posibilitatea crearii unei incinte foarte rigide asa cum in usa nu se poate face
3) diferenta foarte mica intre distantele stanga-ureche si dreapta-ureche ceea ce va influenta pozitiv coerentele fazelor si va cere mai putina procesare digitala

PS : la limita ma gandesc chiar la amplasarea subwooferului tot pe centrul bordului facand-ui un tunel prin care sa comunice cu incinta dintre scaunele fata dar voi decide asta dupa ce vom da bordul masinii jos

Pagina: 1 2 3 4 Toate