2)      07.02.2008 > Rodajul difuzoarelor:

 

3)      12.02.2008 > Weekendul ce a trecut ne-am apucat in sfarsit de treaba. In total aproximativ 10 oameni au lucrat sambata de la 12.00 pana la 4 dimineata si duminica de la 12 la 8 seara. Progresele facute mi-au depasit asteptarile. Masina a fost complet dezbracata (bord, toate [anourile, scaune, mocheta, plafon), s-a antifonat plafonul si jumatate din podea, s-au facut ramele pentru incintele de mid-bass in bord, s-a taiat bordul, s-a scos bateria si s-a inceput refacerea completa a sistemului electric. Cele mai mari batai de cap ni le-a dat bordul, Citroen utilizand nituri pentru prinderea bordului si nu suruburi. Astfel am fost nevoiti sa rupem toate niturile si vom modifica solutia de prindere a bordului. De asemenea tabla de Citroen este foarte subtire comparativ cu ce am vazut la masinile VAG si necesita antifonare serioasa !

4)       18.02.2008 > Update de weekendul asta > S-a continuat cu antifonarea celor 4 portiere, cablarea sistemului electric, inclusiv refacerea traseelor originale ale masinii (alternator > baterie ), s-au turnat fundurile incintelor din bord dupa o reteta home made care sper eu sa fie si eficienta (sandwich din fibra de sticla si material bituminos) si s-a imbracat „caciula” bordului (cea care gazduieste ceasurile) in Alcantara gri sobolan !

6 COMENTARII

  1. Am ajuns intamplator pe acest site si m-a captivat aceasta postare pentru ultima ~ora. Foarte tare ce ati facut! Desi au trecut ceva ani, felicitari!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.