Compania americană Google a alocat un buget de 100 mil.dolari pentru lansarea unor noi canale pe site-ul de partajare video Youtube, „posturile” urmând să difuzeze „emisiuni” originale realizate pentru Google.
Canelele vor „difuza” emisiuni realizate de celebrităţi din domenii precum muzică, televiziune, film, ştiri şi sport. Printre parteneri se vor numara Wall Street Journal, Lionsgate, Madonna sau revista online Slate. Primele canale vor apărea luna viitoare, altele urmând să fie lansate anul viitor.
Printre companiile de producţie TV şi studiourie de film implicate se vor numara Lionsgate, compania americana din spatele serialelor de succes Mad Men şi Nurse Jackie, care va crea un canal de fitness, şi FremantleMedia co-producatorii X-Factor, care vor lansa un canal dedicat animalelor de companie.
Prin acest proiect Google speră că îşi va mări încasările din publicitatea afişată în cadrul clipurilor video de pe Youtube. Site-ul de partajare video al Google se află pe locul trei în topul celor mai vizitate site-uri din România, conform datelor calculate de furnizorul de servicii internet Alexa, o companie deţinută de retailerul american Amazon.com.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.