Howard Stringer, CEO of Sony, a admis intr-o declaratie despre viitorul companiei ca, in acest moment, gigantul japonez pierde bani la fiecare televizor pe care-l produce.
We can’t continue selling TV sets [the way we have been]. Every TV set we all make loses money„.

In discutia avauta cu reporterii de la The Wall Steet Jurnal, Stringer a declarat ca, Sony intentioneaza sa aiba o noua abordare a productiei de televizoare, in aceasta fiind incluse device-uri mobile si tablete. Noua platforma gandita de Sony a fost determinata de dorinta de a concura Apple, dupa cum declarat Stringer.
I spent the last five years building a platform so I can compete against Steve Jobs. It’s finished, and it’s launching now”.

Sony estimeaza pierderi de 1,2 miliardede dolari in ultimul an, iar declaratiile CEO-ului lasa sa se inteleaga ca, acesta nu provin numai de la divizia de televizoare, mai multe segmente din Sony Corporation urmand sa inregistreze bilanturi negative.
Ramane de vazut ce inseamna in viziunea celor de la Sony „different kind of TV”, probabil noua tableta Sony S1 ne va dezvalui directia spre care s-a orientat producatorul japonez.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.