Sennheiser si-a intensificat eforturile de a proteja clientii sai si brandul propriu de problema piratarii produselor.

Compania lanseaza un nou sistem care va permite clientilor si vanzatorilor sa verifice autenticitatea unui produs folosind un telefon inteligent sau un calculator.
In viitor, sistemul de impachetare folosit de Sennheiser, precum si toate produsele firmei, vor fi protejate cu etichete speciale, numite PrioSpots.

Aceste etichete contin un cod QR care poate fi scanat de un telefon inteligentsau de un calculator pentru a confirma autenticitatea produsului.

Piata globala a produselor electronice contrafacute este estimata la 74 miliarde euro anual.

Companiile precum Sennheiser nu sunt singurele care pierd din vanzarea produselor contrafacute, ci si clientii, care primesc produse sub-standard, atat din punct de vedere al constructiei, cat si al calitatii sunetului.

Sistemul a fost deja folosit in Europa, dar va fi extins la nivel global.
In luna octombrie a anului trecut, Sennheiser a dat in judecata mai mult de 100 de “pirati” pe care i-a identificat ca operand in Statele Unite.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.