Rezultatele Samsung pentru cel de-al treilea trimestru al acestui an au depasit asteptarile pietei, cu venituri din vanzari in crestere cu aproape 5% fata de trimestrul precedent, si cu un profit operational in crestere cu peste 13% comparativ cu trimestrul trecut.
Vanzarile au fost de 41.27trilioane woni (putin peste 26.77miliarde euro) si profitul operational a fost de 4.25trilioane woni (2.77miliarde euro), ambele cifre fiind impresionante in actualul climat economic.
In aceste conditii, analistii considera ca Samsung este pe drumul cel bun in a-si realiza tinta de “150-15” (vanzari anuale de 150trilioane woni si 15trilioane woni profit operational) pentru cel de-al doilea an consecutiv.
Anul trecut, Samsung a fost prima companie coreeana care a reusit sa atinga aceste cifre.

Pana in prezent, cifrele sunt de 117.7trilioane woni si 10.95trilioane woni respectiv, si varful de vanzari de sezon urmeaza sa vina.
Principalul atu al companiei in performanta reusita in trimestrul trei al acestui an a fost divizia de echipamente mobile, cu vanzari de 90milioane bucati in trei luni, dintre care 27milioane au fost smartphone-uri Galaxy.
Aceste vanzari au ajutat divizia de echipamente mobile sa obtina venituri de 14.9trilioane woni sau aproape 9.9miliarde euro, si un profit operational de 1.6miliarde euro.
Cota de piata 3D in scadere
Intre timp, locul fruntas ocupat de Samsung in piata 3D TV din Statele Unite ale Americii este supus unei presiuni in crestere: dupa ce a detinut peste 55% din piata in prima jumatate de an, cu o dominare de 58% in luna mai, cota sa de piata a cazut la 49% in luna septembrie, conform unei analize de piata realizata de NPD.
Chiar si in aceste conditii, Samsung este mult in fata competitorilor sai din SUA: cifrele lunii septembrie indica LG pe locul doi cu 19%, urmata de Panasonic si Sony cu cate 13% fiecare, iar Sharp detinand doar 2% din piata.
Cifrele indica faptul ca Sony se afla pe un trend de revenire al vanzarilor, dupa ce a cazut din pozitia sa de rival al Samsung de la inceputul acestui an, si s-a vazut depasita de LG: vanzarile Sony cresc cu 3% luna de luna.
Cel mai mare castigator este LG: in luna ianuarie a acestui an, rivalul coreean al Samsung avea numai 5% din piata 3D TV din SUA, si de atunci aproape ca si-a marit de patru ori cota sa de piata.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.